Gwarancja firmy BARTU
Jeśli nie znajdziesz rozwiązania napotkanego problemu, abyśmy mogli pomóc Ci w jego rozwiązaniu, możesz:
- wysłać nam wiadomość na adres biuro@meblebartu.pl
- zadzwonić do nas od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00-20:00 pod numer: 662-101-481 lub 731-101-414
W obu przypadkach należy podać następujące informacje:
- symbol produktu
- dowód zakupu
- opis problemu.
Należy pamiętać, że okres gwarancji rozpoczyna się od daty zakupu widniejącej na dowodzie zakupu. Gwarancję można przekazywać między klientami, ale ważna jest jedynie data zakupu dokonanego przez pierwszego użytkownika.
Jak oddać produkt do naprawy?
Aby zlecić naprawę produktu, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli zająć się naprawą.
Prosimy pamiętać, że w ramach gwarancji firma BARTU zastrzega sobie prawo (zgodnie ze swoim uznaniem) do wymiany części w wadliwych produktach na części nowe lub sprawdzone w fabryce.
Wyłączenia Gwarancja nie dotyczy:
- Uszkodzeń spowodowanych przez wypadki losowe, w tym spowodowanych przez uderzenie pioruna, ogień lub wodę.
- Kosztów transportu między miejscem zamieszkania a miejscem naprawy oraz innych kosztów związanych bezpośrednio lub pośrednio z tą gwarancją.
- Uszkodzeń produktu spowodowanych zaniedbaniem, nieprawidłowym użytkowaniem, w tym nieprzestrzeganiem zaleceń użytkowania, instalacji produktu do użytku domowego niezgodnie z przeznaczeniem.
- Modyfikacji, adaptacji i przeróbek mających na celu przystosowanie produktu do użytkowania w krajach innych niż te, dla których został pierwotnie zaprojektowany i wyprodukowany, lub wszelkich szkód spowodowanych przez te modyfikacje.
- Modyfikacji, adaptacji i przeróbek produktu wykonanych przez nieautoryzowany punkt serwisowy lub inną osobę.
- Użycia innego niż normalny użytek domowy oraz w krajach innych niż te, dla których został pierwotnie zaprojektowany i wyprodukowany.
- Mój produkt jest bez gwarancji lub podlega wyłączeniom z gwarancji
Jeśli okres gwarancji upłynął lub Twój produkt nie podlega już gwarancji, prosimy o kontakt pod numerem 662101481, gdzie uzyskasz informacje o naprawie płatnej.
(*) Poniedziałek - Niedziela, 8:00 do 20:00